ქართული ხელნაწერები
პროექტის მთავარი იდეა(თემა)1–2 წინადადებით:
შატბერდული ხელნაწერების თავგადასავალი, მცხეთური ხელნაწერის გაცნობა.
პროექტის აქტუალობა:
თემა აქტუალურია, იმიტომ რომ მოსწავლეები გაეცნონ საწერი მასალის განვითარების ეტაპებს,მცხეთური ხელნაწერის სულხან–საბასეულ რედაქტირებულ ტექსტს.
პროექტის მიზნები:
მოსწავლეები დაეუფლებიან ინფორმაციის ორგანიზებისა დაგადამუშავების უნარს. ასევე კვლევით,შემოქმედებით საკომუნიკაციო და ცოდნის ტრანსფერის უნარ–ჩვევებს.
მონაწილეთა ასაკი:
VIII- კლასი
ვადები/ხანგრძლივობა:
თვე–ნახევარი
მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები,რაც შეიძლებაშეიქმნას:
ამ პროექტის განხორციელების შემდეგ ეცოდინებათ ქართული ხელნაწერების (შატბერდული,მცხეთური) თავგადასავალი,მოპოვებულ და შეგროვებულ ინფორმაციას განვათავსებთ ბლოგზე.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:სახელმძღვანელო–მცხეთური ხელ ნაწერი, ინტერნეტი, ზურაბ ჭუმბურიძე–"ნაწერი განძად დარჩების''
პროექტის მსვლელობა(ძირითადი აქტივობები):
თემის შერჩევის შემდეგ მოსწავლეები დავყავი ჯგუფებად(4–კაციან ჯგუფებად), მივეცი დავალება(Iჯგ–"ადიშის ოთხთავი",IIჯგ–'' ჯრჯუჭის ოთხთავი"III-ჯგ მცხეთური ხელნაწერი–მეფეთა წიგნები,IVჯგ– ეზრას სამი წიგნი),გავანაწილე ფუნქციები.
საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
· სხვადასხვა სახის (როგორც ლიტერატურული, ისე სამეცნიერო-პოპულარული, პუბლიცისტური,
საქმიანი
და სხვ.), სტილისა და ჟანრის
ტექსტების თავისუფლად გაგება, მათი ენობრივი ანალიზი და სინთეზი;
· ტექსტის სტრუქტურაში გარკვევა და ტექსტის
ნაწილებს შორის კავშირის გააზრება;
· იმ უნარ-ჩვევებისა და სტრატეგიების დაუფლება,
რომლებიც მიღებულია მოცემულ კულტურულ გარემოში კამათის, დისკუსიის, დებატებისა
და საკუთარი აზრის გამოთქმისას;
· ტექსტის წასაკითხად, დასამუშავებლად და
გასაანალიზებლად აუცილებელი
პროექტის ხელმძღვანელი(მასწავლებელი);
ასმათ რუბაშვილი
ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა
asmat rubashvili@gmail.com:
პროექტის ვებ–გვერდი/ბლოგი:
asmatrubashvili.blogspot.com
როგორ მოგეწონათ პროექტზე მუშაობა?
ReplyDelete